OmG

Ieri mi-am scos noul album Placebo. Inainte sa-l ascult vazusem deja pe last.fm pareri, care nu-s tocmai bune…defapt daca m-as fi luat dupa pareri, albumul e naspa rau, pentru ca respectivele pareri veneau de la fani…gen…megafani!! Ma rog, m-am pus sa-l ascult. Intai mi-a placut. Apoi, azi, am incercat sa-l ascult din nou…dar n-am reusit sa acult mai mult de 2 minute din fiecare piesa. Desi is vreo 2-3 catchy, (de exemplu “Ashtray heart”) pana la urma te saturi sa le asculti, si revii la alte albume mai bune de-ale lor…Oricum, abia astept concertul! Si sunt absolut sigura ca piesele noi vor suna foarte bine live!! + ca vor canta si piese mai vechi..Yayyy!

E o explozie de albume noi lunile astea. Dupa ce am asteptat un an intreg IAMX-kingdom of welcome addiction (care, apropo, este sublim, *try it* peste asteptari..care erau oricum foartefoartefoarte mari) Acu toata lumea scoate albume noi…The Prodigy, Lily Allen, Manic Street Preachers, Paolo Nutini, Coldplay tot cu Viva la Vida doar ca varianta in concert 8-| si altele… uffff 8-> Pe urma mai e Bestfestu, Peninsula unde imi doresc cu ardoare sa merg, dar nu stiu de-mi va iesi! Macar un The Prodigy, Parov Stelar si un NIN sa vad…oofff si The Killers…In fine, I am a music addict and I know it