Pentru ca meritam...

Pantofii... Ce poate fi mai frumos decat sa fii o femeie ratacita intr-un magazin de pantofi. Eu personal cred ca as putea petrece ore uitandu-ma analizand, proband , asortand... Sunt prea multe tipuri de pantofi , modele si culori, prea multe modele pe care ar trebuie sa le avem si la care visam. In acest post mi-am propus sa fac o mica lista a pantofilor de dama care nu trebuie sa lipseasca din nici o garderoba.
• Balerinii - Pentru ca sunt comozi si se adapteaza aproape oricarui tip de imbracaminte si activitate. Pentru ca poti sa ii gasesti in orice culoare, material sau design
• Sandale practice de oras - Preferatele mele sunt cele cu talpa joasa si bretele sutiri.
• Pantofii negri clasici -  Fie ca ii preferi cu varf ascutit sau bot rotund, sunt in mod sigur un element ce nu trebuie sa lipseasca din nici un dressing. Sunt perfecti pentru munca, la un costum sau un sarafan.
• Cizme cu toc cui - Pentru zile ploioase de toamna sau de iarna in care vrei sa iti fie cald si sa fii stilata in acelasi timp. Nu strica sa ai o pereche si cu toc jos, pentru zilele ca ai mult de mers, sau pur si simplu nu ai chef sa te sui pe tocuri.
• Cizmele de cauciuc - Pentru ca nimanui nu ii place sa isi strice incaltamintea sau sa se ude la picioare atunci cand ploua.
• Espadrilele – perfecte pentru iesirile la iarba verde din timpul verii
• Pantofi de seara - Iesitul iti da posibilitatea sa fii tu fara reguli sau limite, asa ca cel mai bine e sa iti cumperi o pereche de pantofi care sa se potriveasca personalitatii tale.
• Botinele - Ultimele dar nu cele din urma in opinia mea. Sunt practice si stilate, iar eu pur si simplu m-am indragostit de ele.
Lista ramane deschisa pentru completari asa ca sunteti bine venite sa spuneti ce pantofi de dama considerati ca nu trebuie sa lipseasca din garderoba voastra.